Frakt och Leverans - Användbar Information
Hur gör jag en beställning med Viadurini?
Om du har hittat en eller flera produkter som du älskade lägger du till dem i kundvagnen och klickar på knappen "Kassa". Fyll i ett formulär med dina personuppgifter för fakturering och frakt. Första gången du gör en beställning på Viadurini kommer dina data att sparas för att underlätta framtida inköp.
Viadurini är behörigt att sälja online och respekterar försäljningsvillkoren som publiceras på sin webbplats.
Hur kan jag använda en rabattkod?
Om du har en av våra rabattkuponger, ange kampanjkoden innan du bekräftar beställningen. Det sista steget i kassan är betalningssektionen.
Klicka på "Kassan" för att se alla artiklarna i din kundvagn.
När du har godkänt försäljningsvillkoren kan du slutföra din beställning.
När du har gjort din beställning får du direkt en e-postbekräftelse med alla detaljer om köpet.
De produkter som läggs till i din kundvagn reserveras inte automatiskt. Köpet kan betraktas som giltigt enligt den andra artikeln i de allmänna försäljningsvillkoren. Slutför din beställning så snart som möjligt innan andra kunder kan köpa samma artikel!
Hur kan jag spåra min beställning?
Det är väldigt lätt att kontrollera var din produkt ligger. Gå bara till området "min profil", klicka på "mina beställningar" där du kan se alla dina beställningar med deras specifikationer.
Så snart varorna är klara att skickas meddelar vi dig via e-post att ditt paket håller på att levereras till dig.
När får jag min beställning?
Varje gång du gör en beställning hittar du de beräknade leveranstiderna på sidan med de köpta produkterna. Vid förseningar orsakade av leverantören kommer du att meddelas omedelbart via e-post. För problem och / eller problem, kontakta oss via e-post: info@viadurini.se.
Fraktkostnader?
Fraktkostnaderna rapporteras alltid i kundvagnen innan beställningen bekräftas. De varierar beroende på vikt och volym på de köpta artiklarna.
Kontakta oss på: info@viadurini.se för att få hjälp i alla faser av ditt köp.
Vilka kurirer hanterar mitt paket?
viadurini.it har valt professionella partners som hanterar leveranser:
- För artiklar mellan 0 och 30 kg - expresskurer
- Föremål mellan 30 kg och speditör som är specialiserade på möbelleverans.
Vi kan också, efter överenskommelse, leverera till golvet.
Tveka inte att kontakta oss för mer information.
Vad händer om jag inte är med när min beställning kommer?
Oroa dig inte! Om du inte är när dina varor anländer, kan varorna lämnas på transportörens lager. Han kommer att kontakta dig för att ordna leveransen.
Vad du ska göra under leveransen
Budfiraren kommer att be dig att skriva under ett dokument för att bevisa att han levererade paketet till rätt adress och person. Även om förpackningen inte är märkbart externt skadad, kan den skadas på insidan.
Så vänligen acceptera det, men skriv: "Acceptera med reservation". Det bevisar att du har fått din beställning, men något har inte gått rätt.
Skickar du utomlands?
Ja, det gör vi! Skicka ett mail till info@viadurini.se och ange destinationsland med den exakta adressen. Vi kommer att lämna information och kostnader.